Adatszolgáltatás
A Molnár&Partners Könyvvizsgáló Kft-nél elkötelezettségünk, hogy magas szinvonalú könyvvizsgálói szolgáltatásokat nyújtsunk, biztosítva az átláthatóságot, pontosságot és az összes szabályozási követelménynek való megfelelést. Az együttműködésünk fokozása, a határidőben történő jelentés kiadása és az ellenőrzési folyamat racionalizálása érdekében szeretnénk hangsúlyozni a dokumentumok időben és megfelelő színvonalon történő szolgáltatását.
A dokumentumok időben történő benyújtásának jelentősége:
A határidők betartása: Az ellenőrzési folyamatot határidők kötik, amelyeket feltétlenül be kell tartani az éves zárás időben történő véglegesítése érdekében. A dokumentumok minél korábbi átadása megkönnyíti a folyamat gördülékenyebb lebonyolítását, megelőzve az utolsó pillanatban felmerülő problémákat, és biztosítva, hogy minden szükséges ellenőrzés és egyensúly biztosítása megtörténjen – ezt úgy hívjuk más néven, hogy No surprise policy??
Hatékony erőforrás-felhasználás:
Ha a dokumentumokat időben az audit feltöltőben rendelkezésre bocsátják, akkor könyvvizsgáló csapatunk hatékonyabban tudja az erőforrásokat beosztani.
Proaktív problémamegoldás:
Az időben történő adatszolgáltatás elegendő időt biztosít a lehetséges problémák azonosítására és megoldására, biztosítva a pontosságot és a vonatkozó számviteli standardoknak és előírásoknak való megfelelést.
A minőség szerepe a dokumentumok benyújtásában:
Pontosság és teljesség: A megfelelő dokumentumok teljeskörű átadása kiemelkedően fontos. Bármilyen eltérés, vagy hiányzó információ késedelmet és többletmunkát eredményezhet mindkét fél számára, ami potenciálisan hatással lehet az éves jelentés véglegesítésére és esetlegesen elhúzódó vizsgálatra – 2-3 héten határoztuk meg az audit kezdete és vége közötti időszakot
Strukturált és rendszerezett információk:
A jól rendszerezett dokumentumok megkönnyítik a zökkenőmentesebb ellenőrzési folyamatot, amit az audit feltöltő struktúrája is követ. Annak biztosítása, hogy minden szükséges információ könnyen hozzáférhető és megfelelően felcímkézett legyen, időt és erőforrásokat takarít meg, ami alaposabb és hatékonyabb ellenőrzést tesz lehetővé.
Proaktív lépések:
Minden ügyfelünket arra ösztönözzük, hogy az ellenőrzés előtt kezdjék meg a szükséges dokumentumok összegyűjtését és rendszerezését. Egy ellenőrzőlista és egy ütemterv felállítása hatékony módja lehet annak, hogy semmi ne maradjon figyelmen kívül, és hogy minden dokumentumot időben átadjanak. Természetesen tanácsadóink készséggel állnak rendelkezésükre.
Elkötelezettségünk Ön iránt:
A Molnár&Partners cégcsoportban elkötelezettek vagyunk amellett, hogy az auditálási folyamatot a lehető legzökkenőmentesebbé és leghatékonyabbá tegyük.
Együttműködéssel és a dokumentumok időben történő és minőségi átadásával sikeres auditot érhetünk el, pontos és megbízható eredményeket szolgáltatva, amelyek kulcsfontosságúak az Ön beszámolójának integritása szempontjából. Az Ön együttműködését és szorgalmát ebben a kérdésben nagyra értékeljük, és úgy gondoljuk, hogy nagyon fontos szerepet játszik az ellenőrzési folyamat sikerében.