Interim szolgáltatások


Az interim szolgáltatás meghatározott menedzseri feladatok ellátását jelenti határozott idő alatt.

Társaságunk fő profilja a pénzügyi, számviteli és adóügyi területek támogatása független, tapasztalt szakemberek segítségével. Az interim menedzsert alkalmazó társaságok egy személyben kapnak: operatív vezetőt, aki a napi koordinálást látja el; tanácsadót, aki vizsgálja az adott állapotot, ezután pedig meghatározza az új irányokat; változás-menedzsert, aki a szükséges változásokat kezdeményezi, megvalósítja, és ellenőrzi; valamint egy teljes szervezet tudását.


Az Interim Manager azonnali hatékony megoldás, ha adott időben jól behatárolható vezetői feladatra nem áll rendelkezésre helyben vezetői erőforrás. Haladéktalanul átveszi az operatív irányítást, stratégiában gondolkodik, valamint know-how-t hoz.

  • “Gap” management, azaz váratlan, időben behatárolható vezetői hiánypótlás. Elsősorban olyan esetekben van rá szükség, ha a vállalaton belül nincs meg a váratlan esemény kezeléséhez szükségez szaktudással rendelkező vezető. Ebben az esetben egy kellő tapasztalattal és szaktudással rendelkező interim menedzser a legjobb megoldás.
  • Projekt management, beleértve az eredmény- és hatékonyságnövelő projekteket is. Időben és céljában is jól behatárolt vezetői feladat legyen az hatékonyságnövelés, új exportpiacra lépés, új termékkör piaci bevezetése, átfogó szervezeti restrukturálás, termelési teljesítményértékelési rendszer és vizualizációjának bevezetése, logisztikai átszervezés és hasonlók.
  • Változásmanagement vagy más megközelítésben krízis ill. turn-around-management. Szakszerű, határozott, erőteljes és gyors vezetői intézkedést igénylő terület. Minden esetben jelentős hatékonyságnöveléssel jár együtt.

Interim menedzser előnyei

Az interim menedzsment nem egy átlagos üzleti megoldás, hozzáadott értéket képvisel.

Gyorsaság. Egy interim menedzser gyorsabban realizál értéket a vállalat számára. Bevetését nem előzi meg hosszú kiválasztási és betanítási procedúra, mivel az adott területet ismeri, gyorsan átlátja a helyzetet és beilleszkedik, így már az első naptól értéket ad.

Professzionalitás. Az interim menedzserek minden esetben területük kiváló ismerői, tapasztalt és nagy tudású vezetők, kvalifikáltak az adott pozícióra. Olyan tudást és tapasztalatot képesek behozni, ami hiányzik a cégből, pl. speciális képességet vagy problémamegoldást.

Hatékonyság. Az interim menedzser cégvezetői szintű döntéskörrel bír, így valós változást hoz a cégbe, képes munkatársai képzésére, így az interim projekt távozása után is sikeres marad.

Elkötelezettség. Az interim menedzserek magas színvonalú, professzionális munkát végeznek, nem csak vezetői múltjukból fakadóan, hanem jövőbeli interim megbízásaik is a sikeres, professzionális munka függvényei.

A szolgáltatás azon ügyfeleknek ajánlott, akiknek nincs szükségük teljes munkaidőben foglalkoztatott szakemberekre, vagy olyan élethelyzetbe kerültek, hogy határozott időtartamra vennék ezt igénybe.

 

Gulyás Péter

Partner

E-mail